onsdag 20 februari 2008

dagarna långa

nu har jag kommit hem från skolan. ännu en dag. ännu en gång. samma visa varje dag.
alltså, jag brukar tänka på det. att det är samma, allting varje dag. oftast är det för att jag inte har något att se fram emot. eller för att jag är väldigt trött. för egentliden är det inte så. det är inte samma varje dag. varje dag är annorlunda på sitt eget lilla charmiga sätt. absolut
onsdagar brukar vara väldigt jobbiga, men det kändes inte så idag, jag var mer stressad än vanligt, allt gick rätt fort :)
hej<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Sofia, vad fint. Sådant som jag själv ofta tänker på, när dagarna går som segast, tiden går som långsammast och för att få tiden att gå så gör man nästan vad som helst. Känns skönt att veta att man inte är ensam om att känna så. Men, precis som du sa, alla dagar är charmerande på sitt sätt :)
Kraam<33