lördag 8 mars 2008

"let's dance - Tina"

igår var det let's dance.
Tina dansar så jäkla bra, men/och hennes klänning åkte upp totalt så man såg hela trosorna och rumpan. dom skämtade tilloch med om det i tvn, att det kommer stå på alla rubrikerna i morrn, men, tänkte jag, såklart blir det väl inte att dom gör detta till en så stor grej!?.
så gick jag in i affären i morse, och det första jag ser är löpsedlarna:
TINAS TROSCHOCK!!
sidorna 34-35.
jag läser det.
ungefär såhär står det under den gigantiskt stora bilden:
Tobias lyfter sin danspartner Tina på starka armar. dom snurrar och snurrar runt. men plötsligt tappar Tobias greppet! Tina är nära att falla. Seunden senare fastar Tinas klännig och henns rumpa är bar. Inför miljonpublik.
och så har dom gjort ett helt repotage om det.
HERREGUD. sveriges tidningar har blivit skvaller, skvaller och skvaller.
jaja, inte mycket att bry sig om, men det är PATETISKT.
folk läser det också. även jag. :/

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vad du är rolig :)
Vi sa det hemma i TV-soffan, Troschock, det är vad allt kommer handla om i morgon ! Man undrar ju om tidningarna har något vettigt att skriva om när löpsedlarna handlar om Let´s dance-chocken och IDOL-bråket och ja, allt det där :) Haha, rätt skojigt faktiskt. Kam<3