tisdag 8 april 2008

idag, igen.

åh, förlåt att jag inte har skrivit på så himla länge. jag har verkligen inte varit vid datorn,, just nu har jag lite tid i alla fall. jag älskar att blogga, det är verkligen som en hobby. tro inte att jag kommer sluta. ni får stå ut med mig ett tag till <3
jag är ledsen men jag har ingenting speciellt att skriva om, det händer inte mycket här..:/ jag hade håltimma idag,det var i alla fall rätt mysigt, jag, hanna, frida och ella satt och pluggade lite.. så nu är matten gjord i alla fall, annars har det inte hänt så mycket mer förutom att det är jättefint väder. jag är verkligen lycklig. jag har suttit på balkongen i 1 timma.
och då kan man inte vara annat än lycklig:)
pussåkram <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det skönt väder :) Jag blir glad i hela kroppen :D